Bedava TK alan adı

  tk alan adı şimdi bedava olarak dagıtılıyor desem bana gülersiniz çünkü saten bedava  alınabilen bir alan adı idi ama şu karalamam zamanımda  Türkiye kullanıcılarına belli bir ücret karşılıgında alınabiliyordu ama biz Türkler bununda hilesini bularak yine bedavaya getiyorduk.Şimdi geçenlerde tk alan adı  almak için dot.tk adresini ziyaret ettim.
 Web sitelerini güncellemişler gayet hoş olmuş  ama dikkatimi birşey çekti bu site Türkçe ve bedava tk alan adı al diyor karşımda şaşırdım ve  hemen yeni kurmuş oldugum  forum sitemin ismini aldım.Türkiye kullanıcılara bedava olarak dagıtımı gerçekleştirilmiş  bence yapılması gereken yapılmış diyebilirim .Sizlerinde hemen kullanımda olan sitelerinizin isimlerini almanızı tavsiye ederim...

Bedava tk alan adı

1 yorum:

onay kodu gelmedi bana

www.yuklex.blogspot.com

Yorum Gönder

1- Yazıyı, Delicious, Stumble, FriendFeed, Facebook vb. paylaş tuşları ile arkadaşlarınızla paylaşın.
2- Teşekkür etmekten ya da soru sormaktan çekinmeyin.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Cevap yazma süresi değişiklik gösterebilir.
5- Yorumunuz, yorum kurallarına uygunsa yorum denetiminden sonra yayınlanacaktır.