Alan Adı Fiyatları Artıyor




Alan adı  her web sitede farklı fiyatlar ile sunuluyor.Ondan dolayı ortası bir bulunamıyor alan adı fiyatlarının şimdi ortasını  bulunur olması bekliyorum.Artık çok makul fiyata veren web siteler zarar ediyoruz diyorlar.Geçen gün  bir firma sahibi ile hosting firması kurmak için görüşmem sonucunda  konu  sen şuna ver ben şuna  satıyım hususuna geldi bana geri verilen cevaplardan bir gariplik oldugunu anladım ve hizmeti hoşuma giden firmaların müşteri temsilcilerine bazı sorular yöneltmem sonucunda onlardanda garip garip cevaplar aldım hadi hayırlısı dedim akşam o hizmeti hoşuma giden firmalardan biri   çaktırmadan fiyatlarla oynama yapmış yani her firma yavaş yada hızlı bir biçimde alan adı fiyatlarında  artış sinyali verdigini ap açık ortada alan alacaksanız biraz acele etmenizi öneririm …
Bazılarınız şimdi artsa ne kadar artacak diye düşünüyor olabilirsiniz 3 -5 tl arasında oynayama olur.


Bazı firmaların anormal fiyatları sizlerin kafasını karıştırmasın her zaman güvendiginiz yada firma hakkında detaylı bir araştıma gerçekleştirme yaparak domain alımını gerçekleştirin

Alan Adı Alırken  Dikkat Edilmesi Gereken  Hususlar

0 yorum:

Yorum Gönder

1- Yazıyı, Delicious, Stumble, FriendFeed, Facebook vb. paylaş tuşları ile arkadaşlarınızla paylaşın.
2- Teşekkür etmekten ya da soru sormaktan çekinmeyin.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Cevap yazma süresi değişiklik gösterebilir.
5- Yorumunuz, yorum kurallarına uygunsa yorum denetiminden sonra yayınlanacaktır.