Enes ve Blogundan Sevinç Çekilişi

Hop sizlere  yeni bir   sevinç çekilişinden bahsetcem daha dogrusu bahsetmiyecem belirtecem.Bilindigi üzere yeni açtıgımız sitemiz her geçen gün büyüyor (bu degil spor toto içerikli sitemiz).Bu blog sayfamda her geçen gün tasarım sorunu yaşıyorum ama  2 ay sonra hepsini halletcem  sizlere kısadan bir blog un düzenledigi yarışmayı anlatalım dedim ve link verelim o blog sayfasına sizde yönlene durun sayfaya:D


SEVİNC ÇEKİLİŞİ

linki yukarıda verdim ben fazla  laf üretmeyi tercih edmiyorum daha çok falliyet diyorum.ve sizlere Enes ve blog u ile baş başa bırakıyorum...

0 yorum:

Yorum Gönder

1- Yazıyı, Delicious, Stumble, FriendFeed, Facebook vb. paylaş tuşları ile arkadaşlarınızla paylaşın.
2- Teşekkür etmekten ya da soru sormaktan çekinmeyin.
3- Sorularınız cevapsız kalmayacaktır. Sayfa adresini unutmayın, yeter.
4- Cevap yazma süresi değişiklik gösterebilir.
5- Yorumunuz, yorum kurallarına uygunsa yorum denetiminden sonra yayınlanacaktır.